rubriki...

livet knullar på...
oj knallar på heter det nog ;)
det händer ganska mkt just nu men ändå ganska lite
gubben jobbar som servitör inne i vimseby 
jag själv går hemma och väntar rastlöst på att få börja med mina kurser den 6/8 
det blir lite svenska b och biologi A på distans samt datorkunskap o matte b den 20/8 på skolan då 
 
Min storebror har varit här över helgen och måste säga att det är ganska tomt här nu när han har åkt
vi har väl inte gjort så mkt egentligen mer än att umgåtts :) 
 
Besök ifrån Clara och Tetti o isac inväntas i augusti och sen är det ju sjklart marknad med i slutet av augusti helgen efter jag fyllt år ^^
 
Kiwi höglöper och är ganska loj orkar inte cykla långt och på promenaderna går hon nästan bakom min lilla sessa men man får njuta av dessa veckor då hon inte orkar annat än att bete sig :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0