Mollys, Hunden och dem älskade

dagarna smiter förbi...
känns som om det var igår vi gjorde städning av toan men det var redan dags igen
dagarna går till att återställa, reparera och hålla tankarna borta
väntar på kallelse till läkare och samtalskontakt på psyk
kiwi löper och är lite hängig men ändå pepp på cykling och promenader 
hon gick hur fint som helst i koppel på promenaden igår
älskar att gå promenader med sele 
mkt bekvämare för oss båda
 
min black molly har fått yngel 
ETT yngel 
än så länge verkar det vara hona men man vet aldrig 
ska inhandla en hona till idag så vi jämnar ut det hela lite 
då har jag 4 honor 2 hanar
och ynglet får vi se om det vill leva vidare eller om det faller offer för evolutionen
mina malar har iaf växt som fan 
snart 3 cm stora så snart börjar dem väl pippa xD
 
hoppas min bror kommer hit snart nu när han har semester :) 
saknar hnm som fan!
sen i augusti hoppas jag på att clara kommer hit samt min lilla tetti :) 
dem kära finns så långt borta och jag är ingen stjärna på att höra av mig 
men dem vet att dem betyder som fan iaf <3
 
dagen kommer gå åt i vimmerby på djurhandeln och dressman med älsklingen <3 
leta present åt broder och bara myysa av kvalitetstid m hunni utanför lägenheten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0