tandläkarkräk!

tandläkaren
dessa måste nog ha en fin utbildning i tortyr 
värsta förhörsmetoden ever!
tänk om fbi skulle ha sånna då skulle det nog inte finnas så mkt terrorister.....
var tvungen att gå dit idag 
min fyllning lossnade och jag vill inte få extrem tandvärk 
så fick tillfällig fyllning och ska borra i september då det berodde på karies 
usch karies låter ju värre än hål 
det värsta vapnet dem där uslingarna har och det verkar även vara deras favorit är deras spetsiga krokvapen som dem inte är det minsta rädda att använda när dem hittar hål 
"Här har du fullt med karies" *krokar i hålet* 
"JAAAA JAG KÄNNER DET!!!" tandläkare måste vara sadister!!!!

Kommentarer
Postat av: Qina

Usch! Mitt sista besök va ganska ok. Man får ta hand om sina tänder för att slippa plågas av de där monster! Samma gäller för de onda läkarna!! Men nu har jag en snäll husläkare som inte plågar mig som dom i v-vik.

Svar: jo man får ju lida för att man slarvat :(
Yasmine Wahlgren

2012-08-17 @ 15:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0