2012-03-25

jaha då var man hemma efter en helg i hultsfred
sjukt skönt att träffa familj o dem vänner jag har där :)
tränat agility 3 ggr sen i torsdag och SHIT vad duktig min tösabit är :D
blir så stolt då man bara behöver visa henne en gång att man stannar i mitten av vippbrädan :)
hon är GRYM GRYM GRYM GRYM GRYM!!!
så alla andra hundar får boosta sig tills kursen på måndag ;)
är pepp som bara den nu!
måste dock byta kommando till vippbrädan och ahindret men det borde gå fort ^^
är livrädd för slalomen... vi är kassa på det!
och hopp har vi heller inte tränat så mkt
men det går nog fort att lära in ^^
älskar bara min mys-maja ibland :)
fast kanske inte när hon som idag har sönder fleikoppel och försöker leka med barnen i lekparken som är LIVRÄDDA! xD
PINSAMT ggr 100000!!!!!
menmen hon är ju fin på alla andra sätt o vis även att hon inte alltid fattar hur stor hon är o att vissa är rädda för henne ;)
men hon har mognat så mkt på sistonde
hon har blivit en vuxen dam med gränser :-)
åh är så glad att jag har henne, hon är mitt ljus ! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Qina

De är ju fett nice! När de väl kommer upp lite i åldern kan man se stora förändringar på de. Minns Diesel hur han var, lätt lärd men livrädd för vippbrädan.. x'D

2012-03-25 @ 22:38:58
URL: http://dyingundead.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0