07-03-2012

trött...
har inte sovit mkt alls inatt
o man blir trött av att sova länge på morgonen
idag är det lugnt
ska plugga lite o städa lite plocka ner resten av drakhyllan
börjar bli tomt här nu men det är ju lika bra att börja
så att man kan städa ur åtminstonde ett rum
saknar min mamma!
har inte träffat henne på AS länge!!!
typ 3 veckor
usch hon och mattias o jycken betyder allt för mig
o det gör ont att bo så långt ifrån henne
men snart flyttar vi ju så att då kanske vi bor för nära ;)

 


 

egen dikt till min älskade mattias

Jag älskar dig min älskling

Varje cell i din kropp är helig

Dina andetag smeker mina öron

Varje slag ditt hjärta slår är den ljuvaste musik

Vid din sida mår jag bäst

I din närhet känner jag mig trygg

Du är den jag inte skulle kunna lämna

No matter what kmr jag alltid finnas här för dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0