utställning :)

imorgon bär det av till aneby och hundutställning inom vshk
kan tyvärr inte ställa ut min egna lufs men ska ställa ut kiwis faster nari :)
emina min syster ska ställa ut osana i barnutställningen :)
trött o sliten just nu efter allt städ idag men ska dra mig ut senare med kiwi så emina och även jag får öva på att ställa :)
efter utställningen bär det av för att träffa min far syskon o pappas fru ska bli kul då vi inte sets på ett tag :)
nehe nu lagas det mat och bjuder på lite bilder ifrån förra utställningen här i hultsfred :)
emina och otsana :)
jag ställer otsana
bis-valpen :) finsk lapphund i samma kulör som jag vill ha!
borzoi mor och dotter :)
aussie som otsana mötte i valp-finalen :)
emina kom tvåa i barn med hund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0