2012-04-07

hejsan hänt en massa här
jag och kiwi har börjat på agilitykurs
tränar inte så mkt hinder där men bygger mkt kontakt
och jag kan ha henne lös när vi ska köra hinder utan att hon bryr sig om andra hundar
lr iaf när jag ger henne kommandon då flyger hon fram felfritt och är skitglad! :)
tränar hindren sj istället och det går verkligen super bra!
nu har vi kommit så långt att vi har tre hopphinder på rad sedan slalom 6 pinnar och sist en tunnel
detta klarar hon galant, eller ja hon fuskar lite på slalomen men det jobbar vi på ^^
är taggad vill tävla komma igång ordentligt
måste jobba på min kropshållning för att styra henne rätt.

har flyttat in i den nya lägenheten
börjar få det iordningen
men nu kommer tröttheten efter flytten o all stress
blir nog tidig sänggång :)

Kommentarer
Postat av: Jackie - Livet med mina egna ord

jaa. ni bor också i huset nu? då får vi ta en morgonkaffe och cigg (om du nu dricker kaffe och/eller röker, haha) nästa gång vi är vakna tidigt.



var i huset bor ni? hoppas ni kommer trivas.

2012-04-08 @ 13:07:51
URL: http://sockerkyss.blogg.se/
Postat av: y

är det du som har kattnät? vi bor i mitten av d :)

ja det får vi göra ^^

2012-04-08 @ 15:45:33
URL: http://playwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0